lunes, 5 de agosto de 2013

TEMPS DE REPARACIONS

A un valer sempre es fan malbé coses: l’efecte destructor del medi marí més les fortes tensions que suporten les veles són les causes principals de desgast. Ha tocar reparar la gènova perquè s’estava desfent el protector solar. A la vegada la bateria del motor havia arribat al seu final.
Pensava que l’operació de treure la vela seria més complicada però sota la sàvia direcció del Almirante vàrem desmuntar la meva gènova (que gran és!) i la seva trinqueta, les vàrem plegar damunt del pantalà, les vàrem portar a reparar; uns dies després les vàrem recollir i, un cop pagat, sota un sol de juliol vàrem procedir de nou al seu muntatge. Va ser tot més senzill del que pensava i veig clar que he de practicar amb el tema dels nusos mariners, que se’m resisteixen. I per acabar,m vàrem treure la bateria vella, la vàrem substituir per la nova (quatre anys de garantia!) i apa, tot correcte.
Pujar i baixar una bateria que pesa d’un veler no és gens senzill. És a dir, vàrem quedar esgotats fins el punt que va ser necessari anar a menjar un arròs de nyores...

Ara el Floquet està a punt per les aventures de l’estiu





1 comentario:

  1. Bé GS no sé si haurà, però que us serrveix d'excusa per passar-ho la mar de be ¡¡¡¡SEGUR!!!!

    ResponderEliminar