sábado, 2 de junio de 2012

CINC ANYS JUNTS

Aquest mes fa cinc anys que el Floquet està amb nosaltres. Ha estat un procés molt interessant: una compra per intuïció per anar aprenent després tots els seus secrets, que són molts. M’ha agradat fer-ho poc a poc i ara em sembla que ja puc dir que l’he fet meu, gràcies amb l’ajut dels meus mestres (en Marc i darrerament en Juan F.). Cada interruptor, cada cab, cada vela... té la seva funció. Junts hem fet, fins a dia d’avui, 1.283 mn. És un vaixell noble, que navega molt bé, perfectament cuidat pel seu antic propietari, ben equipat, còmode.... A la navegació a vela tot és pura física, tot està predeterminat: en conseqüència, els errors no es poden dissimular i es paguen. Això m’agrada molt perquè es un repte personal constant. Ara comença una nova etapa, molt més activa, que espero anar explicant en aquest bloc...

No hay comentarios:

Publicar un comentario