viernes, 14 de agosto de 2009

FINS A TOSSA, RESSEGUINT EL MASSIS DE CADIRETES


Primer, amb un vent de més de 15 nusos hem anat fins la Conca, amb una velocitat màxima de 6,2 nusos només amb la gènova. Anàvem una mica escorats. . Després hem virat cap a Tossa; s'ha acabat el vent i hem fet la resta del viatge a motor. Per suposat, amb bany inclòs a una fondària de 60 metres. No hem vist meduses; sembla que aquest any n'hi han poques, al menys en aquesta zona. Tampoc hem vist més dofins. Ha estat un bon matí de navegació: Tossa, Cala Futadera, Cala Giverola, etc. Tripulació d'avui: Nekane, Roger, Pepe, Miguel i Ferran.

2 comentarios:

  1. Qué imagen esta! Aquel día me sentí como los hermanos Pinzón cuando gritaron desde la Santa María aquello de "Tierra a la vista". Eran otros tiempor, pero yo ese día pude gritar "¡Tossa a la vista!"...Ahora puedo enteder a Marco Polo cuando bordeó África buscando la ruta de las especias, o a Colon frente a la Isla que llamaron la Española, hoy Haití y República Dominicana e incluso a Magallanes cruzando el estrecho que hoy lleva su nombre y que separa el cabo de hornos de la Antártida...Tossa, qué gran día y qué feliz eran sus habitantes en lo que ven como su solitario paraíso en una costa llena de abismos peligrosos.

    ResponderEliminar
  2. Ahora que el capitán ha ampliado su familia, no estaría mal que en su biblioteca apareciesen títulos como "Relatos de los mares del sur" de Jack London o "Moby-Dick" de Herman Melville para que Martina, Lola y Ana Sliema se aficionen al mar a través de la lectura

    ResponderEliminar