Una magnifica infraestructura, amb un seguit de viaductes i túnels fins arriba a l'assut de Xerta. La veritat es que a dins dels túnels (un parell de quasi un kilòmetre de llarg) fa basarda. Aquest tren fa funcionar pocs anys i un enfonsament d'un túnel a l'any 1971 va servir d'excusa per tancar el tren, que era “d'ample espanyol”. Menys mal de la utilitat que ara te com a via verda. La propera?
Després de la gran aventura de creuar l’Atlàntic i recórrer el Carib amb greu accident a la tornada (2014), visitar Còrcega i Sardenya (2015), el capità Ferran continua fent aventures marineres, que aquí es relaten, sempre acompanyat pel seu inseparable amic Juan Felipe, l’Almirante. L'any 2016 l'aventura va ser creuar l'Estret de Gibraltar i l'any 2017, visitar totes les illers Balears i Columbretes.
domingo, 24 de octubre de 2010
NO TOT SON VELES I VENTS II
Al mes d'agost ja vaig dir que aquest blog nàutic també acolliria aventures amb bicicleta. El passat 16 d'0ctubre varem fer les vies verdes de la Terra Alta i Baix Ebre, uns 75 km d'anada i tornada. La tornada no dona respir ja que es una pujada continuada, amb poca pendent però que deixa baldat. Aventurers: Miguel, Pepe i Ferran. Amb el vent que feia, sobre tot a dins dels túnels, es podria dir que va estar una aventura en part nàutica. Incloc fotografies de les estacions del recorregut (alguns noms inseparables del record de la batalla de d'Ebre en 1938). Algunes estan totalment abandonades però en canvi un parell estan recuperades. Iambe varem visitar el monestir de la Fontcalda. A mes us incloc un monument suposo que del darrer bitllet despatxat; els que som massa vells recordem aquest format de bitllet de la Renfe, que tan be anaven per jugar amb els tacons de sabates. Com ho feríem ara amb el tros de paperet que donen?
martes, 12 de octubre de 2010
QUIN PAL!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)